14 Mayıs 2016 Cumartesi

Sevgi

Uzun zamandır blogumu boş bırakmıştım bugün sizlerleyim özür dilerim :) Bugün sizlere sevginin gücünden bahsedicem.Arkadaşlar sevgi öyle bir şeydir ki insanlara olan nefretimizi kinimizi alıp götürür bir derya gibi.İnsanlara acımamızı merhametimizi en önemlisi vicdanımızı duyuran sevgidir.Geçmişte birçoğumuz bazı kişilere nefret elbetteki duymuşuzdur.Hayatımızı mahvetti diye tabir ettğimiz o insanlara şimdi diyececeksiniz ki nasıl sevgi gösterebilirim? Size sadece şunu söyliyicem sevgi öyle hemen verebilceğimiz bir şey değildir fakat intikam çabuk hissedilir.O kişilere intikam duygunuzu kaptırmayın çünkü onlar ne intikam alacağınız ne nefret duyacağınız kadar önemli kişiler değiller.İntikam,insana her şeyi yaptırabilir,Onu bir bataklığa sürükleyebilir.Sakın bunu yapmayın.
  Geçmişinizide o insaları da affedin çünkü affetmek onlara vereceğiniz en büyük ceza kendinize en büyük armağandır.
     "Sevgi, sevgi üreten bir güçtür. Güçsüzlük, sevgi üretememektir."
Evet sizde eğer tüm hayatınız boyunda kaç kişiye ne kadar sevgi verdğinizi düşünün.Ne kadar bunu yapabildiniz? Ne kadar güçlü olabildiniz?  Bana göre nefret güçsüzlüktür haset kıskançlık önü alınamayan bir çöplük... Gözlerimizi dünyaya açtığımızda en büyük sevgimiz annemize olur dün şarkı dinlerken şunu farkettim -annem şarkısını dinliyodum- sevgi içimde o kadar büyük bir şeydi ki ona karşı.Gözyaşlarımı tutamadım şarkı çalarken.Herkes bir bahane buluyordu ağlarken annemi ne zamandır görmüyorum,annemin üzülmesine üzüldüm falan filan.Oysaki ben hiçbir bahanem yokken ağlamıştım.Yani size şunu söylemek istiyorum nefret insanı köreltir sevgi ise yüceltir.

İşte beni duygulandıran şarkı:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder