14 Mayıs 2016 Cumartesi

Neden Yeniliriz?

Arkadaşlar Öncelikle Merhaba,
Bu yazımda başlıktada gördüğünüz üzere neden yenildiğimizi anlatacağım hayatımda birçok dönem oldu bazen düştüm bazen ağladım bazen ise ayağa kalktım.Ama şunu öğrendim arkadaşlar insan kendini nasıl hissediyorsa öyle yaşarmış.Başkalarının gördüğü değil sizin kendiniz için ispatladıklarınız önemliymiş.


      Arkadaşlar birçok insan hayatından memnun değildir "İnsan; geçmişin hasretçisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir" sözündede olduğu gibi.Bazılarımız olduğundan daha farklı görüyor kendini daha güçsüz daha yeteneksiz veya daha çirkin.Bütün bunlar sizin kendinize söylediğiniz yalanlardan ibarettir.Her insanın bir yeteneği bir farklılığı vardır.Bundan 3 yıl önce bende böyleydim.Kendimi "diğerlerinden" daha kötü görüyordum.Daha sonra kendime bir söz verdim kendimi geliştirmeye dair.1 yaz boyunca dil yeteneğimi geliştirmeye çalıştım daha sonraki dönemlerde matematik zekamı güçlendirmeye çalıştım.Ve sonucu merak ediyorsunuzdur mutlaka.Arkadaşlar tabiki tüm bunlarla bütün hayatınız değişmiyor ama kendinize bir şeyleri yapabiliceğinizi ispatlıyorsunuz.

     Bende bir şeyler başarabilirim.Üstelik ben kendime güvenim gelmesi açısından kişisel gelişim kitapları,telkinler,kitaplar okudum.Bunları diğer yazılarımda anlatacağım.Bir kitapta kendinizi kaybedebilirsiniz bir yazıda kendinizi bulabilirsiniz.Kitap okumayıda es geçmeyelim arkadaşlar insan onları okudukça dertlerinin ne kadar küçüldüğünü görüyor.Dedeğim gibi siz onlardan farklısınız sizin tek yapmanız gereken kendinizi bulabilmek ve tanıyabilmek.Bir müzik bestesi yazmak veya bir şarkı söylemek istiyorsunuz ama sesiniz güzel değil ozaman hemen pes etmeyin çalışın çalışın çalışın arkadaşlar.Sizinde yetenekli olduğunuz bir şey var mutlaka bunu bulacağınıza inanıyorum. 
                                                                                Görüşmek üzere sevgilerle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder